četvrtak, 18. siječnja 2018.

3d slika u bojama sa pozitivnim afirmacijama

Naletjela sam negdje na webu na ideju za izradu slike od papirića u boji
ali mi se to činilo i pre jednostavno i pre dosadno,
pa sam ju oplemenila pisanjem pozitivnih afirmacija.
Svatko se trebao sjetiti nečega što mu baš nejde,
nečega što ne voli i pretvoriti to u pozitivnu misao.
Npr. umjesto ne volim jesti povrće
na papirić je trebalo napisati volim jesti povrće
ili umjesto ne volim matematiku
- matematika mi je super.
Oni koji su imali više papirića
mogli su pretvoriti više negativnih misli u pozitivne misli
odnosno afirmacije
koje nam pomažu da preoblikujemo negativno u pozitivno.
 
 



 

 
Zašto?
Zato što sam shvatila da negativne stvari u našem životu
ostaju negativne samo zato što im dajemo moć v
elikim brojem ponavljanja.
Ako stalno ponavljate ne volim povrće,
sigurno ga nećete zavoljeti
 jer je to vašem umu posve strana ideja.
Ali ako stalno ponavljate da volite povrće,
čak i ako u to nevjerujete,
nakon nekog vremena to će vašem umu postati poznato
 pa će vas u trenutku kada povrće bude na stolu
ipak pokušati nagovoriti da barem probate.
Meni je ideja super pa sam ju htjela podijeliti sa djecom
jer u školi ih uče tako malo pozitivnih tehnika
za prevladavanje problema, strahova, negativnosti svih vrsta.

Nema komentara:

Objavi komentar